A legjobb gyakorlat a visszér ellen, Gyakorlatok ülve

Thuasne Hungary

a legjobb gyakorlat a visszér ellen

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

a legjobb gyakorlat a visszér ellen

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére. Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

a legjobb gyakorlat a visszér ellen

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened! Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

a legjobb gyakorlat a visszér ellen

A helyes test- és lábtartás, valamint amellett, hogy bizonyos időközönként felállsz, sétálgatsz, és átmozgatod magad, léteznek olyan gyakorlatok is, melyeket akár ülés közben is elvégezhetsz, és igencsak jót tesznek a vénás keringésnek, ezáltal pedig segítenek megakadályozni a visszerek kialakulását.

Ilyen a következő is. Így tornáztasd meg a lábad!

a legjobb gyakorlat a visszér ellen

A gyakorlat igen egyszerű, elvégezheted úgy is, hogy lábaidat térdben derékszögben behajlítva, kisebb terpeszben, talpaidat a földre helyezve ülsz, de még jobb, ha van lehetőséged előrébb nyújtani, vagyis teljesen kinyújtani, sőt, akár fel is emelni a lábadat. Lábfejeiddel elsőként spiccelj, vagyis nyújtsd előre az ujjaidat, majd feszítsd vissza őket, hogy jól megnyújtsd a vádlidat.

a legjobb gyakorlat a visszér ellen

Addig nyújtsd csak azonban, amíg ez jóleső érzéssel tölt el, fontos, hogy ne erőltesd meg túlságosan.

Fontos információk